„Priatelia, Národná diaľničná spoločnosť posledné dni zaznamenala viacero podnetov, ktoré sa týkajú falošných SMS správ ohľadom diaľničnej známky. Podvodné správy informujú o nevyplatených faktúrach, nezaplatených pokutách, prípadne o doplatkoch za diaľničnú známku. Predmetné správy nepochádzajú od Národnej diaľničnej spoločnosti,“ informujú na sociálnej sieti diaľničiari.
Národná diaľničná spoločnosť ďalej upozorňuje, že nofitikačné správy využíva len v troch prípadoch. A to cez oficiálneho odosielateľa eznamka.sk.
„Je to pri podaní žiadosti napríklad o opravu, pri zakúpení diaľničnej známky a pred vypršaním platnosti diaľničnej známky. Notifikačná správa o exspirácii diaľničnej známky prichádza zákazníkovi tri dni pred skončením platnosti jeho súčasnej eznámky,“ upozorňuje NDS.
Ako teda rozlíšiť oficiálnu správu od podvodnej? Tu je návod.
„Odosielateľom oficiálnej SMS správy je eznamka.sk. Pokiaľ ide o falošné správy, najčastejšie sú zákazníkom zasielané zo zahraničného čísla, ktoré sa dá jednoznačne odlíšiť predvoľbou. Často v sebe obsahujú link na webstránku, ktorý by zákazník určite nemal otvárať.“
Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť